Інформаційно-аналітичний бюлетень «Rail Інсайдер»

Фев 08 2019

RAIL Інсайдер

Коментар Президента Асоціації «Укркондпром» Балдинюка Олександра Васильовича.

Найбільш негативним враженням у співпраці з ПАТ «Укрзалізниця» в 2018 році стало чергове підвищення тарифів на використання власних вагонів перевізника, що є важким нокдауном для українських  експортерів харчової продукції.

Як відомо, з 13 листопада 2018 року вводяться нові ставки плати за використання власних вагонів перевізника Укрзалізниці та плати за користування вагонами перевізника Укрзалізниці за межами України, не зважаючи на попередні неодноразові підвищення тарифів.

Збільшення ставок плати за використання вагонів Укрзалізниці лише в 2018 році призвело до зростання логістичних витрат на доставку одного вагону до ринків збуту, наприклад, в країни Центральної Азії приблизно на $2 тисячі та до подорожчання кондитерської продукції на 5%.

Вирішення фінансових проблем перевізника за рахунок вилучення додаткових коштів з інших галузей економіки через підвищення тарифів ефективне для Укрзалізниці лише в короткостроковому періоді. Адже розцінки на вагони Укрзалізниці вже досягли межі, коли їх використання під час експорту багатьох видів продукції балансує на межі рентабельності, тому експортери змушені будуть поступово відмовлятися від використання залізничних перевезень. Наприклад, обсяг перевезень кондитерських виробів залізницею ще у 2017 році скоротився на 18% (на 13,3 тис тон).

Ця негативна динаміка буде зберігатися надалі, якщо тарифна політика Укрзалізниці не зміниться.»

Нет ответов пока

Добавить комментарий