Правила професійної етики у сфері взаємовідносин між торговими мережами, що здійснюють свою діяльність з роздрібної торгівлі у неспеціалізованих магазинах переважно продовольчими товарами, та постачальниками

Бер 23 2015 Опубликовал в Надходження

ДО УВАГИ ВИРОБНИКІВ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ПРОДОВОЛЬСТВА

Доводимо до вашого відома Правила професійної етики у сфері взаємовідносин між торговими мережами, що здійснюють свою діяльність з роздрібної торгівлі у неспеціалізованих магазинах переважно продовольчими товарами, та постачальниками.

Дані Правила базуються на законодавстві країн ЄС, які визначають такі практики, зокрема Директива 2011/7/ЄС Європарламенту та Ради ЄС «Про протидію затримкам платежів в комерційних угодах», Резолюція Європейського парламенту від 11 грудня 2013 р. «План дій у сфері роздрібної торгівлі в Європі», Комюніке Єврокомісії від 13 січня 2013 р. «План дій у сфері роздрібної торгівлі в Європі», «Green Paper» Єврокомісії щодо несправедливих торгових практик у відносинах між постачальниками та торговельними мережами 2013 р. та інші законодавчі акти ЄС і СОТ у сфері взаємовідносин між постачальниками та роздрібними торговими мережами на ринку продовольчих товарів.

Метою розроблення та прийняття даних правил є підвищення рівня конкуренції, сприяння інвестиціям та інноваціям, зокрема шляхом запобігання практики перекладання понесених витрат та ризиків на слабшу сторону, надмірного тиску на такі сторони у відносинах між постачальниками і торговельними мережами, що здійснюють свою діяльність з роздрібної торгівлі переважно продовольчими товарами.

Правила також оприлюднені на сайті ТПП України  для публічного обговорення та надання пропозицій безпосередньо виробникам та постачальникам продовольчих товарів.

Нет ответов пока

Залишити відповідь